Zaznacz stronę

reklamodawca – uruchom

  1. Zamów ofertę content marketingową
  2. Wybierz co Cię interesuje
Zamawiam ofertę

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Zakładam konto wydawcy

reklamodawca – zaloguj się

wydawca – zaloguj się

CASE STUDY: NARODOWA ORGANIZACJA TURYSTYKI AUSTRII

Serwis Austria.info dzięki promocji treści w sieci ContentStream uzyskał najlepszą jakość ruchu w porównaniu z innymi kanałami płatnymi

  1. Ekskluzywna promocja marki
  2. Prezentacja szerokiej oferty urlopowej w Austrii
  3. Pozyskanie wartościowego ruchu na stronę internetową
  4. Wypromowanie konkretnych form wypoczynku

Natywne formaty reklamowe:

  • boksy „Czytaj także” pod artykułami
  • in-feed ads – linki sponsorowane na stronach głównych

Targetowanie:

  • kontekstowe
  • na kategorie tematyczne
  • profile zainteresowań
+28,6%
dłuższa wizyta (w por do innych kanałów PPC)
24,6%
współczynnik odrzuceń – najniższy wśród sieci PPC, a nawet wejść organicznych z wyszukiwarki

Zamów bezpłatną ofertę kampanii content marketingowej dla Twojej marki

Chcę wypróbować
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi pełną ofertę content marketingową dla Twojej marki.

KLIENT

Serwis Austria.info, którego właścicielem jest Narodowa Organizacja Turystyki Austrii, pełni rolę oficjalnego internetowego przewodnika po Austrii. Jest bazą zarówno podstawowych, jak i pogłębionych informacji o wszystkich regionach tego kraju. Intuicyjne menu serwisu pomaga użytkownikom dopasować szeroką ofertę turystyczną Austrii do indywidualnych oczekiwań – np:

  • rodzinnie
  • narty
  • Wiedeń
  • rowery
  • górskie wędrówki.
  • Artykuły w Austria.info opisują największe atrakcje kraju, zdradzają ciekawostki, inspirują pomysłami oraz rekomendują ciekawe opcje noclegu – słowem przybliżają wymarzone wakacje.

PRZEBIEG KAMPANII

KROK 1

Kampanię reklamową rozpoczęliśmy od zdefiniowania grupy docelowej i określenia ich potrzeb. Na podstawie zapytań wpisywanych w wyszukiwarki internetowe w kręgu naszych zainteresowań znalazły się osoby planujące dłuższy urlop albo weekendowy wyjazd za granicę. Precyzyjne dotarcie do określonych użytkowników było możliwe po wykorzystaniu narzędzia Netspriint Audience, które agreguje, integruje i przetwarza udostępnione dane o użytkownikach od Wydawców z którymi współpracujemy.

Obecnie informacje o zachowaniach i preferencjach otrzymujemy od największych portali (np.: Onet.pl), serwisów internetowych, sklepów i platform e-commerce, porównywarek i wyszukiwarek tematycznych a także od serwisów bazodanowych (jak np. goldenline.pl) Portal podzielony jest na wiele kategorii, które odpowiadają na konkretne zapotrzebowania przy organizacji urlopu zagranicą (np.: miejsca noclegowe, sprawdzone restauracje).

KROK 2

Na potrzeby kampanii artykuły z serwisu austria.info zostały podzielone na 4 grupy tematyczne (urlop w górach, jeziora i lasy, miasta i wycieczki rowerowe). Następnie skupiliśmy się na wygenerowaniu ruchu z wielu źródeł do jednej z tych grup tematycznych (każda zawierała kilka artykułów) albo wprost do konkretnego tekstu.

KROK 3

Kolejnym krokiem było uporządkowanie struktury serwisu www – jego optymalizację. Pozwoliło to na wygenerowanie ruchu z wielu darmowych źródeł. Ponad 30% wizyt zostało zgromadzonych z naturalnych wyników w wyszukiwarkach internetowych. Stało się tak dzięki skutecznym działaniom SEO. Internauta, który wpisał frazę “Austria urlop” w pierwszych wynikach miał linki – odnośniki do portalu austria.info.

KROK 4

Następnie przygotowaliśmy teksty, które niosły konkretną wartość informacyjną i do przeprowadzanych działań włączyliśmy sieć ContentStream i sieci reklamy kontekstowo – behawioralnej. Zdecydowaliśmy się na ten ruch z kilku powodów. Wykorzystanie sieci CS przynosi ruch jakościowo znacznie lepszy. Wizyty na stronie Klienta, które były przekierowane z boksów “czytaj także” miały niższy współczynnik odrzuceń. Boksy content marketingowe nie są odbierane przez Internautów jako zwykłe reklamy. Emitowane są w sąsiedztwie artykułów, które użytkownik właśnie czyta, dzięki czemu są ciekawym uzupełnieniem treści na poszczególnych witrynach. Zajawki w boksach dobierane są kontekstowo do treści prezentowanych na podstronach danej witryny, ale również behawioralnie – do zainteresowań poszczególnych internautów.

Po dwóch tygodnia od uruchomienia kampanii w sieciach Adkontekst i ContentStream zanotował ponad 80% nowych sesji/odwiedzin na portalu Austria.info.

Zamów bezpłatną ofertę kampanii content marketingowej dla Twojej marki

Chcę wypróbować
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi pełną ofertę content marketingową dla Twojej marki.

Sprytny # tag

Obserwuj