Zaznacz stronę

reklamodawca – uruchom

  1. Zamów ofertę content marketingową
  2. Wybierz co Cię interesuje
Zamawiam ofertę

wydawca – zarejestruj się

  1. Załóż konto wydawcy
  2. Wklej kod na stronie
  3. Zacznij zarabiać
Zakładam konto wydawcy

reklamodawca – zaloguj się

wydawca – zaloguj się

Właściciele stron internetowych chcą, by wizyty na ich stronach były długie i głębokie. Skutecznym sposobem osiągnięcia tego celu jest używanie modułu related content, który automatycznie poleca treści na stronie.

Moduł rekomendacji treści (boks related content) stworzony przez ContentStream umożliwia wydłużanie i pogłębianie wizyt w serwisie internetowym. Jednocześnie gwarantuje dodatkowy zysk dla wydawcy.

Jak to możliwe? W module related content wyświetlanych jest kilka zajawek artykułów pochodzących z serwisu wydawcy + jeden link sponsorowany, pochodzący od klientów komercyjnych promujących swój content w ramach sieci ContentStream.

Każde kliknięcie przez użytkownika w link sponsorowany powoduje przejście do witryny reklamodawcy i automatycznie generuje zysk dla wydawcy.

Tajemnicą sukcesu naszego modułu related content czyli rekomendowanych artykułów jest zaawansowany algorytm emisyjny. Decyduje on jakie artykuły polecić konkretnemu użytkownikowi. Algorytm uwzględnia równolegle wiele aspektów targetowania, w szczególności:

  • analizę kontekstową (inne treści na stronie),
  • analizę behawioralną (zachowania użytkownika w internecie),
  • analizę popularności rekomendowanych treści
  • kilkanaście innych czynników.

ContentStream to największa w Polsce sieć content marketingu. Zrzesza 3300 serwisów internetowych. Zasięg sieci wynosi 88% w Polsce, zapewniając dotarcie do 22 mln realnych użytkowników. Sieć ContentStream dzięki modułowi related content bezpłatnie umożliwia wydawcom poprawianie użyteczności stron internetowych i zwiększanie liczby odsłon. Właściciele serwisów czerpią przychody z emisji linków sponsorowanych oraz artykułów sponsorowanych w swoich serwisach internetowych. Materiały sponsorowane w serwisach wydawców zamieszcza sieć ContentStream, na zlecenie marketerów. Reklamodawcy coraz chętniej wydają na ten cel pieniądze z rosnących budżetów content marketingowych. Content marketing od 4 lat jest czołowym trendem w marketingu internetowym.

Chcę wypróbować moduł rekomendacji treści na wszystkie urządzenia

Chcę wypróbować
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę modułu rekomendacji treści na wszystkie urządzenia.

Related content – jak to działa?

Jakie korzyści daje moduł rekomendacji treści?

  • Podnosisz użyteczność serwisu. Internauta nie musi już klikać „wstecz”, żeby przeczytać kolejny artykuł z Twojego serwisu
  • Zwiększasz za darmo liczbę odsłon. Moduł generuje dodatkowe odsłony Twojego serwisu
  • Zarabiasz dodatkowe pieniądze. Przychody z linków sponsorowanych pochodzą z budżetów content marketingowych – nowe budżety!
  • Korzystasz bezpłatnie z zaawansowanego algorytmu. Analizuje on jednocześnie kilkanaście czynników, w tym: kontekst treści, zainteresowania użytkownika, popularność artykułów (CTR), świeżość artykułów
korzyści z related content

Prosty, szybki i w pełni darmowy start

  • system automatycznie importuje artykuły z kanału RSS. Kanał powinien zawierać: tytuły artykułów, krótki lead lub fragmenty artykułów, obrazki o rozmiarach min. 240×120 pikseli, url, daty publikacji, np. http://kobieta.onet.pl/.feed)
  • system samodzielnie konwertuje artykuły, które będą emitowane w module related content
  • usługa rekomendacji treści (related content) jest w pełni darmowa
moduł related content - proste uruchomienie

Idealnie dopasowane treści artykułów i reklam

  • algorytm bazując na technologii kontekstowo-behawioralnej analizuje nie tylko treści na stronie, ale również historię zachowań użytkownika w całej witrynie (na podstawie plików cookie w przeglądarce)
  • mechanizm można indywidualnie dostosować do potrzeb wydawcy: promocja wybranej sekcji, strony, cross promocja, etc.
dopasowane treści w related content

Algorytm related content

Algorytm emisyjny uwzględnia równolegle wiele czynników i aspektów targetowania, w szczególności:

  • Kontekst – dopasowanie kontekstowe treści
  • Świeżość – promuje świeży kontent na stronie
  • Analizę behawioralną – autorska technologia Netsprint analizująca realne zachowania internautów w sieci
  • Zaawansowaną analizę CTR – popularność danego artykułu
  • Stawkę CPC – cenę za kliknięcie
related content algorytm

Wsparcie zespołu ContentStreamu

Oferujemy pomoc na każdym etapie współpracy:

  1. doradzamy, jak uruchomić moduł rekomendacji treści – related content
  2. monitorujemy start i optymalizujemy emisję
  3. pomagamy w sprawach formalnych
ContentStream - pomoc zespołu konsultantów

Chcę wyświetlać darmowy moduł rekomendacji treści pod moimi artykułami

Chcę za darmo
Zostaw nam swój e-mail, aby poznać szczegóły oferty
Dziękujemy. Nasz konsultant wkrótce się z Tobą skontaktuje i przedstawi ofertę modułu rekomendacji treści dla wydawców.

Sprytny # tag

Obserwuj